E-marketing w turystyce

E-marketing w turystyce

Licencjackie 6 SEMESTRÓW

Cele kształcenia

Jesteś osobą, którą ciekawią zagadnienia związane z e-marketingiem i turystyką ? Chciałbyś być pozycjonerem, social media managerem, specjalistą od e -commerce?

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco, to są studia dokładnie dla Ciebie.

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów - praktyków, którzy będą wykorzystywać Internet jako narzędzie do sprzedaży produktów turystycznych i okołoturystycznych. 

Program studiów

W programie studiów oprócz zajęć kierunkowych związanych z turystyką będziesz realizował także praktyczne warsztaty związane z e-marketingiem w tym m.in.:

-  Tworzenie stron internetowych

- User Experience i analiza użyteczności stron

- Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

- Google Adwords

- Google Analytics

W ramach studiów będziesz także mógł ukończyć certyfikowany kurs 100% sprzedaży online – e-commerce i generowanie leadów

Wiedza

Studiując na specjalności E-marketing w turystyce uzyskasz wiedzę z zakresu turystyki i marketingu internetowego, co da Tobie przewagę na rynku pracy. Twoim atutem będzie nie tylko znajomość rynku turystycznego, ale także praktyczne umiejętności efektywnego prowadzenia stron internetowych oraz analizy tego, co się z nimi i na nich dzieje. 

Umiejętności

W ramach studiów będziesz realizował certyfikowany kurs 100% sprzedaży online – e-commerce i generowanie leadów, podczas którego dowiesz się jaki jest polski e-konsument i nauczysz jak pozyskiwać kontakty handlowe.

Ciekawią Cię szczegóły kursu? Zajrzyj tutaj

 

Wykaz wybranych przedmiotów

Program studiów na kierunku Turystyka i Rekreacja - specjalnośc E-marketing w turystyce obejmuje przedmioty kierunkowe i przedmioty specjalnościowe.

Wybrane przedmioty kierunkowe:

Geografia turyczna Polski, Geografia turystyczna Europy, Geografia turystyczna  Świata

Podstawy turystyki, Podstawy rekreacji, Podstawy hotelarstwa, Podstawy marketingu, 

Organizacja turystyki w Polsce i UE

Wybrane przedmioty specjalnościowe:

E-commerce i komunikacja marketingowa

Social media

Tworzenie stron internetowych, User Experience i analiza użyteczności stron, Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Google Adwords, Google Analytics

Content marketing i copywriting

Perspektywy zatrudnienia

Jako Abslowent specjalności E-marketing w turystyce będziesz miał przewagę na rynku pracy.  Znając branżę turystyczną możesz pracować w biurze podróży, portalu turystycznym, w dziale promocji turystycznej, ale także dzięki kompetencjom z zakresu marketingu internetowego jako pozycjoner, specjalista Google Ads, specjalista ds. e-commerce. 

Z  ogólnopolskich badan losów absolwentów (za rok 2016) wynika, że ponad 63% absolwentów WSG w tym I stopnia kierunku ,,turystyka i rekreacja”  była aktywna na rynku pracy (w przypadku 58% była to praca etatowa). Ich średnie zarobki brutto w relacji do innych absolwentów tego samego kierunku w Polsce plasowały się w grupie powyżej średniej (z poziomeme 2565 zł.)  Wyraźna była również tendencja do uzupełniania wiedzy, tj. kontynuacji nauki  (32% z badanych kontynuowało naukę a prawie 24% łączyło ją z pracą zawodową).

Harmonogram czesnego

Ilość ratKwota
czesne stałe
I ROK
czesne progresywne
II ROK
czesne progresywne
III ROK
czesne progresywne
12315 zł270 zł315 zł385 zł
10360 zł310 zł360 zł440 zł
4875 zł745 zł875 zł1 075 zł
21 725 zł1 475 zł1 725 zł2 100 zł
13 300 zł2 800 zł3 300 zł4 000 zł
Ilość ratKwota
czesne stałe
I ROK
czesne progresywne
II ROK
czesne progresywne
III ROK
czesne progresywne
12315 zł270 zł315 zł385 zł
10360 zł310 zł360 zł440 zł
4875 zł745 zł875 zł1 075 zł
21 725 zł1 475 zł1 725 zł2 100 zł
13 300 zł2 800 zł3 300 zł4 000 zł