Absolwent uzyska kompetencje w zakresie inicjowania i planowania działań profilaktycznych, diagnostycznych i terapeutycznych osób z zaburzeniami integracji sensorycznej.
Magisterskie 4 SEMESTRÓW studia dualne
Absolwent uzyska kompetencje w zakresie inicjowania i planowania działań profilaktycznych, diagnostycznych i terapeutycznych osób z zaburzeniami integracji sensorycznej.
Celem studiów jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności, wiedzę i narzędzia, z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej, niezbędne do prowadzenia postępowania diagnostycznego.
Zdobyta wiedza oraz umiejętności w zakresie oddziaływań wspomagajacych i stymulujacych rozwój dziecka( również z deficytami i dysharmoniami rozwoju) pozwolą na dokonywanie diagnozy, konstruowanie programów terapeutycznych, jak również ich realizację.
Potencjalne miejsca pracy to placówki edukacyjne, rehabilitacyjne, wychowawcze, terapeutyczne, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, ośrodki wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wczesnej interwencji, ośrodki rehabilitacji dziennej i inne placówki ogólnodostępne, integracyjne i specjalne, w których prowadzona jest terapia SI.
Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami sensorycznymi
Wybrane zagadnienia pedagogiki specjalnej
Wybrane zagadnienia integracji sensorycznej
Neuropsychologia
Metodyka integracji sensorycznej
Zaburzenia ze spektrum autyzmu
Terapia logopedyczna w integracji sensorycznej
Ilość rat | Kwota czesne stałe |
---|---|
12 | 565 zł |
10 | 650 zł |
4 | 1 565 zł |
2 | 3 100 zł |
1 | 5 900 zł |