Obszar studiów łączący wiedzę z dziedzin takich jak kultura fizyczna, sport zawodowy, zarządzanie w sporcie, public relations, turystyka, rekreacja, animacja, socjologia, bezpieczeństwo i innych. Podczas studiów studenci zdobędą wiedzę w zakresie zarządzania obiektami sportowymi, planowania i organizacji działalności sportowo-rekreacyjnych, marketingu sportowego, psychologii sportu, przedsiębiorczości w sporcie. Nauczą się, w jaki sposób samodzielnie prowadzić działalność w zakresie sportu, rekreacji oraz animacji. Celem kształcenia jest zdobycie pogłębionej wiedzy i wysokich kompetencji i umiejętności niezbędnych do planowania, organizacji i rozwoju działalności w sferze kultury fizycznej, sportu, rekreacji i turystyki dla różnych warstw społeczeństwa, organizacji działalności obiektów sportowych.
Poszerzenie wiedzy i horyzontów oraz zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie realizacji marketingowych zadań oraz organizacji procesu zarządzania obiektami w sferze sportu, rekreacji i turystyki. Absolwenci posiądą wiedzę z zakresu zarządzania, organizacji sportu, rekreacji i marketingu w państwach Unii Europejskiej będą mieli możliwość przeniesienia europejskich doświadczeń na rynek Polski. Studia przygotują do pracy przy organizacji, obsłudze i zarządzaniu działalnością sportowo-rekreacyjnej.
Moduł tworzy zestaw następujących przedmiotów:
- Zarządzanie projektami w sporcie
- Teoria treningu sportowego
- Funkcjonowanie związków i organizacji sportowych
- Projektowanie i organizacja turniejów sportowych
- Zarządzanie sportem i marketing sportowy
- Bezpieczeństwo imprez sportowych
- Public relations w sporcie
przedmioty kierunkowe:
- Doradztwo turystyczne
- Produkt turystyczny
- Międzynarodowe aspekty zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym
- Informatyka w turystyce i rekreacji
- Negocjacje
- Ekonomia menedżerska
- Biznesplan
- Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie jakością w turystyce
- Zachowania konsumentów na rynku turystycznym
- Zarządzanie zasobami ludzkimi